.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي فينال جام جهاني کشتي آزاد
حاشيه هاي فينال جام جهاني کشتي آزاد

 دکتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري ايران همزمان با قطعي شدن قهرماني تيم ملي کشتي آزاد ايران برابر روسيه در جام جهاني تهران وارد سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران شد.
    [حاشيه هاي فينال جام جهاني کشتي آزاد]

به گزارش ايرنا، دکتر محمود احمدي نژاد در اواخر کشتي احسان لشگري در وزن 84 کيلوگرم مقابل حريف قدرتمند روسي وارد سالن شد و با تشويق بي امان علاقه مندان کشتي روبرو شد.

وي پس از ورود به سالن با بالا بردن دستان خود به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد.

** کشتي پهلوانانه صادق گودرزي

صادق گودرزي که در وقت سوم به نظر مي رسيد از نظر بدني در برابر حريف قدرتمند خود کم آورده است، به يکباره نتيجه کشتي را تغيير داد وبا چند زير جانانه، کشتي را به سود خود و تيم ايران به اتمام رساند تا ايران با نتيجه 4 بر يک و در شرايطي که دو وزن ديگر باقي مانده بود، به مقام قهرماني دست يابد.

** تقوي با تعصب

در زماني که مهدي تقوي در حال مبارزه با کشتي گير روس بود و از وي عقب افتاده بود طرفداران ايراني با شعار  تقوي با تعصب  او را به بازگشت به کشتي و باز گرداندن نتيجه تشويق مي کردند.

** يا علي مدد براي احسان لشگري

در زمان کشتي احسان لشگري در وزن 84 کيلوگرم، تماشاگران با شعار يا علي مدد از مولاي متقيان خواستند تا اين کشتي گير کشورمان در پيکار خود به موفقيت برسد.

** عکس يادگاري رييس جمهوري با کشتي گيران آمريکا

در زمان توزيع جوايز، مدال ها و جام سومي ورزشکاران و کادر فني تيم ملي کشتي آزاد آمريکا توسط شمس الدين حسيني وزير اقتصاد و امور دارايي و يکي از پيشکسوتان کشتي ايران به آنها اهدا شد.

مدال ها و جام نايب قهرماني ورزشکاران و کادر فني تيم ملي کشتي آزاد روسيه نيز توسط محمد عباسي وزير ورزش و جوانان ايران به آنها اهداء شد.

در زمان توزيع مدال ها و جام قهرماني تيم ملي کشتي آزاد ايران زماني که همه انتظار داشتند، رييس جمهوري مدال ها را بر گردن ملي پوشان و اعضاي کادر فني تيم کشورمان بياندازد، او از پيشکسوتان کشتي دعوت کرد تا تک تک مدال ها را بر گردن قهرمانان کشورمان بياندازند.

امامعلي حبيبي اولين طلايي کشتي ايران در المپيک، عليرضا سليماني قهرمان سال 1989 جهان در وزن فوق سنگين و غلامحسين الهام سخنگوي دولت از جمله کساني بودند که مدال کشتي گيران کشورمان را به گردن آنان انداختند.

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري کشورمان نيز مدال عليرضا رضايي مربي تيم ملي کشتي آزاد را به گردن او انداخت.

جام قهرماني تيم ملي کشتي آزاد ايران نيز توسط رييس جمهوري به عليرضا سليماني داده شد تا وي آن را به علي بيات سرپرست تيم ملي کشتي آزاد بدهد و او جام قهرماني را بالاي سر ببرد.

پس از توزيع مدال و جام تيم ها، سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران طنين انداز شد.

رييس جمهوري پس از پايان سرود ايران، به سمت تيم ملي کشتي آزاد آمريکا رفت و با ورزشکاران و مربيان اين کشور دست داد و نکته جالب اينکه کشتي گيران آمريکا در زمان دست دادن با رييس جمهوري ايران، گوي سبقت را از يکديگر مي ربودند.

پس از احوال پرسي رييس جمهوري با اعضاي تيم ملي کشتي آزاد آمريکا، دکتر محمود احمدي نژاد و ساير مسوولاني که براي توزيع جوايز به جايگاه رفته بودند با تيم ملي کشتي آزاد آمريکا هم عکسي به يادگار گرفتند.

رسول خادم سرمربي و مربي تيم ملي کشتي آزاد ايران در زمان توزيع جوايز در جايگاه حضور نداشت.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.